onsdag 18 mars 2009

Sökt kurs i höst

Nu har jag sökt till en högskolekurs på 7,5 poäng i höst. Fotografi-Visuell kommunikation på högskolan i Jönköping. En distanskurs som jag hoppas är lite annorlunda mot de andra kurser jag läst i ämnet kommunikation. Kan vara kul att ha något kreativt att göra i höst. Om jag blir antagen så ska jag försöka få kursmaterial genom jobbet då det ändå är kompetenshöjande. Men att få göra den på arbetstid är rätt kört i dessa tider.

Nu ska jag vila mina ögon som börjar bli helt okej efter laserbehandlingen i söndags. Men att sitta och stirra i skärmen är mindre skönt. Ska ta mig till jobbet i morgon, men att inte se texten och att jobba som webbredaktör går lixom inte riktigt i hop. Jag får väl städa mitt skrivbord i morn ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skolan där matias och gubbarna från moderskeppet jobbar va?

Pierre Pocs sa...

ahh just mattias och Görans kurs :)