tisdag 3 mars 2009

Jag känner nog ingen nördigare än mig

Vampire Dragoon (level 11)
Det började som något jag bara acepterade på Facebook. Sen såg jag att det fans ett rankingsystem och som den tävlingsmänniska jag är så gjorde det ont att jag låg på 20e plats. Det går ut på att få Bucks så man kan köpa vapen och skydd och att samla poäng så man stiger i rank. Man får detta ganom bita (värva) andra, ge blod till andra och att fightas mot andra. Ju högra rankad du fightas mot desto mer Bucks och poäng får man. I ett halvår så skickade jag invites till Kati som tyckte det var töntigt. För några månader sedan blev hon i alla fall en i min arme, och nu är hon lika mycket tönt som jag :) Mitt egentliga mål är redan nått vilket var att hamna som nummer ett på rankingen bland alla vänner. Men nu är min fru och flåsar mig i ryggen och tävlingsmänniskan i mig får panik på nytt. Nåja hur som helst så är vi rätt överlägsna bland de från plats fyra och ner ;)


Nå finns det någon därute som kan komma med något nördigare?

1 kommentarer:

leapox sa...

Fast nu är jag väl ändå nr 2 på din lista? O snart kanske tom 1:a, såg hur svetten lackade i pannan på dig idag när du insåg att jag flåsar dig i nacken. hatch out - I bite!