söndag 1 mars 2009

Fotning med Lina & Niklas

Hade en plåtning förra söndagen med Lina och Niklas som var så duktiga och snygga framför kameran. Nu är bilderna okejade och jag ska försöka göra ett urval av bilder till hemsidan. Har faktiskt fler bilder än de här att välja mellan för de blev bra på vartenda kort tycker jag, men jag kan ju inte lägga upp alla på hemsida. Lärdomen från denna plåtningen var att man ska vara förberedd och ta med ett eller fler paraplyer om man lurar ut modeller i snö eller regn och att det vore bra med en vädertätad kamera ;) Hur som helst så blev jag jättenöjd med bilderna. Vad tycker ni?











7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket Pierre =) eller tack d samma.Bilden med påsen känns nått som jag själv skulle göra om jag blev plåtad hehe ;)Mvh/ Nina

Anonym sa...

Mycket fina =)

Jodå, jag hade väldigt roligt. ;)

Anonym sa...

De va skitkul :)
Skulle gärna görat igen :)
Blev fan nöjd!

leapox sa...

Det blev riktigt bra resultat! Kul att både du & modellerna är nöjda :)

Anonym sa...

Superfina bilder Pierre!!!!! Måste säga att dom ute i snön fortfarande är mina favoriter :) men den med "hear no evil, talk no evil, see no evil" är uppe i toppen med :P

Pierre Pocs sa...

Tack tack alla :)

Anonym sa...

Klockrena, Pirre!
Du får fem rattar!
/Heini