lördag 7 mars 2009

Du måste vara över 18 år för att titta på detta klipp!

För det här är porr! typ ;) En Mustang Shelby GT500 4.6 V8 Coupé (300hk) -08 . Ja den här nyproduktionen av en Shelby Cobra eller orginalet (Elionore) från 1967, men den nya är i alla fall en halv mille billigare.

Jag är extremt kluven när det kommer till miljötänk. För det här är min drömbil och den är allt annat än miljövänlig och jag skulle inte tveka en sekund att köpa den om de pengarna (300 000 kr) kom med en lottovinst. Nu är Ford så taskiga att de har ett gäng varianter ståendes i en lokal som jag varja dag åker förbi. Till och med lilla Maja 2,5 år säger nu pappas bil när vi åker förbi där. Min fru sa "Tänk om du kan glida runt i en sån där utan brillor med nervevad ruta i sommar". Hon hon trodde hon var rolig! Jag tog det på fullt alvar ;)


0 kommentarer: