lördag 21 mars 2009

Att locka med musik



I dag i köpcentret TunaPark i Eskilstuna var det schlager tortyr på hög nivå. Maja tyckte det var kul och okej att jag kände lite 80-tals vibbar när Lilli & Sussi efter "Edit:Shirly" Clamp klev upp på den minsta scen jag sett. Men mer än så var det inte. Lustigt sätt att locka kunder till butikerna så här veckan innan lön. Apropå att locka med musik. Marilyn Manson kommer också till Metalltown i sommar. Det är lite annat än det här :D

Vet ni vad fräckt! Farbrorn själv blev smygfotad och uppbloggad här ;)

Var in till Telenor butiken som sedan i fredags också får sälja Iphone 3G. Verkar vara billigare än Telias erbjudande men fortfarand väldigt dyrt för en maxad telefon. Okej om jag inte var uppbunden ett år till på min P1I, men nu får den där lilla godingen vänta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*Skrattar*.... håller i en skivsignering idag på Heron City i Skärholmen. Dessa stackars artister åker land och rike runt för att promota sig och värst av allt, dom får inte 1 krona för besväret. Lili & Sussie hade releasefest i fredags, Tuna park på lördagen och Heron idag söndag. PS. Hon heter Shirley inte Cheryll.... ;-) DS.

Pierre Pocs sa...

*rodnar* Haha jo det verkar sannerligen vara ett slit för brödfödan i musikranchen. Själv törs jag knappt sjunga Singstar med familjen, så all heder ;) Lycka till i dag, och glöm ej att ta dropparna :)

leapox sa...

Lite rolig familjeunderhållning var det ju ändå, synd bara att man inte fick höra "Oh mama" :) Men tjusiga ladies var de i alla fall, alla tre!

Anonym sa...

iPhone är ett måste! (säger han som köade i fyra timmar för att få den)
Helt klart värt pengarna till telia... Hade 3 innan, och betalar typ 50kr mindre i månaden nu med iPhone och då har jag smspaket och surfpaket..
T.o.m. Så illa så jag skriver detta från iPhonen ;)
Hade!