torsdag 12 februari 2009

Modellbilder

Är hemma förkyld som bara den. Under min status på Facebook skrev jag i går att jag skulle deltaga i VM för dåligt imunförsvar, varpå jag fick en kommentar att det låter som en sjuk gren i en Monty Python film. Haha det gör det verkligen :)

I dag så går det inte i många knop här hemma och jag är skapligt uttråkad. Kanske var det därför jag registrerade mig på modellbilder.se i dag. Ja inte som modell utan som fotograf dahhh ;) Kanske det kan komma något kul fotouppdrag därifrån. En sida där man kan hitta fotografer, modeller och makeup artister och som är sökbara på ort och län. Och där man kan erbjuda TFP (alla jobbar gratis mot att alla får utnyttja bilderna för sin egen marknadsföring) eller betaljobb valfritt. Det vore kul om det verkligen är snurr på den siten och inte som fotokritiksidan fotosidan.se är där man alldrig längre får någon kritik på bilderna man laddar upp. Om jag märker att det blir lite respons på Modellbilder så hoppar jag av fotosidan.se som betalande medlem och lägger hellre pengarna som betalande medlem på modellbilder.se. Ja mycket mickel för ett intresse ;)

Såna här inlägg platsar ju inte under kategorin Foto direkt så jag skapar väl en ny kategori som får heta projekt. Den lär ju bli fler inlägg i den kategirin och det är säkert äldre inlägg som skulle behöva flyttas dit. Har haft kategorin Familjen som en jäkla övrig mapp, och så kan vi ju inte ha det.

Nu ska jag städa upp i köket och förbereda maten tills resten av familjen kommer hem. Kanske hinner jag sova någon timme också, för det har jag fasen inte gjort i natt :( Kanske ska skippa hostmedicinen och öva inför VM i dåligt imunförsvar i stället ;)

0 kommentarer: