fredag 27 februari 2009

biobokat

På söndag ska vi gå och se "Män som hatar kvinnor" som är baserad på Stig Larssons första bok om Milenium. Både Kati och jag har läst böckerna som var riktigt bra och ser nu fram emot filmen. Det är sällan filmerna är lika bra som böckerna men tror nog att den här är värd en chans. Läste på en blogg om någon som inte var riktigt nöjd med castingen och tyckte att Noomi som spelar Lisbeth var lite för snygg och att Michael som spelar Blomkvist var lite för ful. Kanske att jag kan hålla med om det men får se om jag ändrar mig efter att ha sett filmen. Hoppas bara att min förb**** snuva försvinner tills dess.

3 kommentarer:

S@ruman sa...

Meddela om den är i närheten av boken så ska jag kasta mig iväg och kolla på den.

Pierre Pocs sa...

Yes du får en recension :)

Anonym sa...

Även jag vill ha del av den där recensionen.
/Peter