onsdag 13 augusti 2008

Picknick


Inte mycket att blogga om i dag. En dag med spränghuvudvärk och bara allmänt irriterad. Men nu på kvälsskvisten tog vi med en picnickkorg och åkte ut till Sundbyholm och Maja fick mata änderna. Och på andra sidan mälaren vid kvicksund såg vi hur åskan härjade. På vänster sida ligger Eskilstuna. Till höger Västerås. Och rakt fram ligger Kvicksund. Och nej jag fångade ingen blixt på kort. Har provat det förut och blir bara irriterad på hur svårt det är knäppa av ett kort i precis rätt tid. Vi hade kul i alla fall och jag behövde friskluften. Nu ska jag gå och lägga mig i tid för en fullspäckad jobbdag i morgon.

One small step for mankind (Majas så klart :))


Jo Kati tog ett rätt bra kort på mig också. Ja kompositionsmässigt alltså. Hatar att bli fångad på kort ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt! O mysigt! Nu ska jag med starta en blogg. :)