fredag 8 augusti 2008

Nya uppgifter i höst

Det blir en tuff höst på jobbet. Jag bloggar sällan om mitt jobb inom Försvarsmakten (av förklarliga skäl) men här kommer lite om min framtid. I höst kommer jag att börja på Högkvarterets Info avdelning på 50% för att ta hand om den nya hemsidan på mil.se. Jag tycker det ska bli spännande. Nya mäniskor och nya uppgifter. I dag har jag (nästan) bara hand om mitt eget förbands hemsida Försvarsmaktens logistik FMLOG. Eller just exakt i dag så är jag hemma med en liten snuvig dotter som nu ska in i badet ;)

Men jag ska ju på semester till Kreta i oktober och till Sälen över nyår, så jag kommer nog inte att bli slutkörd ;)


Jag lovade en kompis att göra om en bild på hennes son. Han var redan cool, men i en trist miljö. Det fixade jag och nu är han på någon premiär ;) Tänkte MSNa över den, men hon verkar inte vara online. Så då lägger jag den här.

0 kommentarer: