lördag 30 augusti 2008

Cigg och en öl i kväll


Skulle ha varit en skön helg om det inte hade varit för att man har en tonårsdotter som man är tvungen att åka ner och hämta från stan då hon smitit iväg från sitt utegångsförbud. Kom från jobbet, åkte ut till pappa och fick massa godsaker från Ungern. Öl, vin och en limpa cigaretter. Och jag som inte ens röker längre. Hmm farligt ;) Han har så mycket gott i trädgården och vi fick lite burkar med bär med oss hem. Sen var det bara ner på stan och leta efter dottern och jag var eller är fortfarande så jä*** arg. I dag ska vi äta kräftor och smörgåstårta och jag ska prova min lilla öl :) Dottern kopplar jag nog fast i en löplina på terassen.

Grrr det är nått som händer med bilderna när jag laddar upp dom till bloggen. De tappar färg. Varför? De här bilderna är ju helt färglösa jämfört med hur de ser ut i datorn.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...det verkar som om du får hålla hårt i den största av dina barn :P Inte det roligaste fredagsnöjet kanske, men men...ikväll blir det kräfor för hela slanten va?
Eva