söndag 10 augusti 2008

Mina bilder

I går var vi på bröllopsfest hos våra grannar. De fick utskrivna bilder som jag fotade på deras bröllop förra veckan. De fick utskrivna och monterade bilder. Jag fick en färdig paspatout av en kollega på jobbet och testade den för första gången. Såna ska jag köpa flera, för det är ett riktigt just sätt att ge bort bilder på. Jämfört med en DVD eller CD-skiva.

I dag hade vi kalas för Maja här hemma och någon hade varit uppmärksam och hade med sig en tidning om Å-festen som skall vara här i Eskilstuna om två veckor. Där fanns en bild med som jag har fotat. Den var på gruppen Griffen som skall spela på fetivalen. Och jag tycker nog att min bild var den coolaste gruppbilden ;)

Nu sover lilla tvååringen efter en riktigt hektisk dag. Kati hade bakat en dalmartintårta som var mums. Mycket folk och fina presenter. I morgon och på tisdag är det jag som hämtar och lämnar på dagis och min snälla chef låter mig jobba hemmifrån. Ska plugga till en utbildning jag måste genomföra på jobbet.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga du! Puss.