lördag 9 augusti 2008

Cassandra

Fotade min lilla tuffing Cassandra i kväll. Ville belysa bakgrunden mer, men fick inte ordning på ljuset utan en ljusmätare. Den här funderar jag på som plansch till Cassis rum. Nu har jag redigerat klart bröllopsbilderna på Malin och Nille som jag fotade och i morgon ska vi dit på deras kompisfest :)

Jag går här hemma som ett barn innan julafton och tjatar om ett fast Canon 50 mm objektiv. Känns som jag inte har lust att fota mer förens jag får shoppa det ;) Men så kommer mitt vuxna jag fram och berättar att vi lovat Maja en ny säng först ;)

Klicka på bilden för en större variant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart du ska ha ett fast 50, jag tänkte prova sigmas nya 50 1.4 fast alla funderingar om AF som inte funkar felfritt men den är skarp, slår canons 50 i tester ;)

Pierre Pocs sa...

Oj 1.4 låter ju nice. Ska kolla upp det.