måndag 23 november 2009

Twilight


I know what you are. You're impossibly fast, and strong. Your skin is pale white, and ice cold...

Ligger nerbäddad i någon jädra influensa och mår riktigt urk. Tog flunsa sprutan i går men det kanske var för sent? Cassie är hemma magsjuk och jag hämtade Maja från dagis då de ringde och sa att hon inte var riktigt kry. Urk. Nåja slutgnällt nu.

Jag fick rätt mycket bio biljetter när jag fyllde år och när det var fars dag. Så nu har jag sett både 2012 och New Moon. Bra filmer båda två. Blev lite inspirerad av Twilight New Monon och snygga vampyrbrudar. Därav denna bildbehandling på bilden ovan. Modell är Mathilda. Det är rätt mycket i Twilight filmerna som skulle vara häftigt att göra ett fototema av. De har fräcka kläder och blandar sköna stilar, och icke kläder för vargarna då, och de är i så sköna miljöer. Kanske planera in något i framtiden. I övrigt kan jag nämna att Twilight hysterin här hemma hos frugan och äldsta dottern inte verkar ha gett sig det minsta. Frugan har redan varit på New Moon två gånger. Ni fattar!

Närmast har jag en kul fotografering med en superduktig make och frisör tjej i helgen. Så nu ska jag kurera mig och ladda om och bli frisk. Later....

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Snygg bild :-)

Krya på er alla där hemma..

//Mia

Pierre Pocs sa...

Tack så mycket Mia!