fredag 13 november 2009

Fredag


Så skönt att det är fredag och jag har inget direkt på schemat. Okej jag skulle behöva byta till vinterdäck i morgon. Frugan och barnen har dragit iväg på en Harry Potter fest och jag har hela huset för mig själv i kväll. Detta tänker jag utnyttja till att strax äta en kebabtallrik och sen sitta ner med mitt nya spel Call of Duty Modern Warfare 2 som släpptes i tisdags. Det är helt klart årets spel och jag som redan var torsk på föregångaren bara tokgillar 2an. Jag var så nördig att jag köpte Prestige boxen vilket innebär att man får den lyxigaste varianten av spelet med en snyggare box, Man får gratis ladda ner första Call of Duty. Man får en fin bok med en massa lull lull i och sist som är riktigt coolt så får man med en fungerande mörkerkikare med ett huvud att sätta den på. En tuff pryl att ha bland spelen i hyllan :) Japp det är vad jag tänker göra i kväll.

0 kommentarer: