måndag 2 november 2009

Höstbilderna klara



Vet inte om ni sett filmen Pans Labyrint, men jag får lite sagokänsla som av Pans Labyrint av just denna bild med bänken. Nu är i alla fall höstbilderna på Alicia klara. Sköna färger rakt igenom på alla bilderna. Nu ska jag börja med redigeringen av 80-tals bilderna. Men det tar sin tid. Har inte så mycket tid eller ork på vardags kvällarna. Och i helgen tror jag att det är en ny fotografering på g. Jag får nog helt enkelt låta leveranserna av bilderna ta lite längre tid. Och det lönar sig inte att stressa fram bilderna när så mycket händer i "framkallningen".

Har för mig att jag nämnde att jag skulle fota en riktigt grym porche tidigare i bloggen. Det kommer också, den är bara på pimpning och är klar om några veckor. Och säkerligen värd att vänta på. Då blir det produktfoto :)

2 kommentarer:

SebbeSula.se sa...

åh, den nedre var sagolik, och sagolikt vacker.

SebbeSula.se sa...

haha, så komplicerat är det inte att montera dit små dekalbitar =) Men jag jobbar ju med det, så jag har väl viss fördel. hehe