söndag 28 juni 2009

Metalltown 2009


Den här helgen har jag varit i Göteborg på Metalltown. Jag och Cassandra har bott hos Eva och Emma i Kortedala. Höjdarna på festivalen för min del har varit Disturbed, Slipknot och Marilyn Manson men jag har också fått upp ögonen för några jag alldrig hört tidigare som August Burns Red. Sen har det varit ett underbart väder och jag har tagit fått se Göteborg från sin bästa sida. Inte illa. Är det inte konstigt...I taxin hem i natt så fick vi åka rally med en helt galen turk :) Han sicksackade mellan poliser och sportbilar, körde ut i filer som var förbjudna och frågade mig om jag från min sida såg om det var grönt för omkörning :) Han kände föresten Mohamed från Eskilstuna vilket är pizzabagaren som hade pizzeria när jag just flyttat hemifrån och som fortfarande säger att jag ska hälsa min mamma när han ser mig :) Ja världen är liten. Det var förbud mot system kameror på festivalen så alla bilder och filmer jag tagit där är från min usla mobiltelefon. Ska skicka upp lite av bilderna i alla fall till min Flickr sida när jag får tid. Nu ska vi äta frukost och sen ta oss de 4,5 timmarna hem med bil.

Filmerna är det uselt ljud på så stäng gärna av ljudet först.





0 kommentarer: