söndag 28 juni 2009

Hemma nu

Metalltown 2009

Nu är jag hemma från Metalltown och det har varit skitskoj, och det tyckte nog Cassandra också. Det störde mig lite att jag inte fick ta med kameran in på festivalområdet. Lite konstig begränsning att man inte får ta med systemkamera in men en 15Mp kompakt med hur mycket som som helst var tydligen okej. Kanske jag skulle skaffa ett frilans pass på något sätt? Om ni vill se bilder på hur mycket folk det var där så klicka på denna bild så tar den dig till min flicker sida där det fins fler bilder från festivalen. Jag och Cassie gjorde en lunarbild, haha :)

Föresten såg jag i Aftonbladet att Manson blev rätt sågad. Vart fan var den recensenten? I Bajamajan?

Nu ska jag ladda för en varm arbetsvecka. men jag har AC på mitt jobb rum så där får jag lite skydd mot denna värme. Värre är det nu i natt i sovrummet som håller 28-30 grader. Puhh.

0 kommentarer: