fredag 12 juni 2009

lifecycle


lifecycle, originally uploaded by PIERREPOX.

En vecka kvar till midsommar och sen vänder det. Så här långt har det inte varit någon sommar att minnas. Eller vad säger ni? Tur att jag la min semester väldigt sent i år.

Ute är det grått och trist men här inne pumpar reggae ur högtalarna på hög volym medan jag städar. Eller vi delade upp det och jag tar övervåningen och frugan nedervåningen. Okej jag tar en blogg paus just nu ;)

Föresten! Är det någon som hört om den nya Canon 500? Såg bara att den fans att köpa, men har totalt missat vad det är för kamera, vilken den ersätter och om den är bra. Misstänker att den ersätter 450?

Om jag spinner vidare på tekniska prylar. Vi försöker hitta en ny arbetsdator och dras mellan svåra val både vad gäller pris och märken. En MAC Book pro eller en värsting PC för mindre pengar. Skattepengarna har kommit men det känns lite trist att bränna allt på teknik. Vi får se.

Nej åter till städningen nu.

0 kommentarer: