måndag 15 juni 2009

Let It Rain


Anna Ternheim, originally uploaded by PIERREPOX.

Orkar inte krysta fram några kreativa blogginlägg eller bilder. Jag är nere i en kreativ svacka. Och det skyller jag på att jag inte har en dator att jobba på här hemma. Eller på att jag har vuxit ur min kamera. Eller på att jag vill köpa en "Of camera Shoe" och gärna en Canon Speedlight blixt. Nej mest är det nog för att tekniken här hemma har svikit mig. Jag kan inte tanka ner mailen för jag har ingen dator och jag vet att det ligger cirka 300 mail och väntar på att läsas. Jag kan inte ta emot sms för min telefon har lagt av. Det står att sms minnet är fullt men jag kan inte ta bort sms. Det var bättre förr ;)

Det är läge att omgruppera och ta nya tag...snart

Anna Ternheim på bilden.


http://open.spotify.com/album/6Bq82NQOO2zWcTZrPnEdfF

0 kommentarer: