måndag 1 juni 2009

Mer Alicia


Alicia, originally uploaded by PIERREPOX.

Att ladda upp bra bilder på Alicia kan jag göra hur länge som helst. Men kika in på min Flickr sida i stället om du vill se fler bilder på Alicia. Du kommer dit genom att klicka på bilden ;)

Förresten! När jag fotade Alicia så kom det fram en man som just kom från en av de större träffarna som modellbilder.se haft, där de fotar modeller och träffar andra fotografer och make folk. Men han såg lätt avundsjuk ut på oss som hade så kul på egen hand :) Annat foto relaterat i dag är att jag skaffade ett PRO konto på Flicker och att jag avbeställde månadens bok från fotolkubben och men i stället valde en PS CS4 ersättningsbok :)

I morgon drar jag till Gnesta på ett APT så nu är det snart läggdags så att jag är pigg då.


0 kommentarer: