söndag 7 juni 2009

I dag


Java Milk Mix, originally uploaded by PIERREPOX.

har jag varit duktig och tagit mig till vallokalen för att rösta. Om man inte röstar ska man inte klaga. Och jag känner på mig att jag kommer att klaga över situationen i samhället det kommande året.

Sen var det den här tennisfinalen med svensken Robin mot Federer, där Robin fick storpisk. Där ser man vad rutin och ett stort självförtroende spelar för betydelse. Och där var ett pucko som spraang ut mitt på planen för att förnedra Federer. Vilken sjuk grej att göra! Får jag se om jag kommer till jobbet i morgon för jag har en febrig och väldigt trött lite tjej här hemma. Frugan har rätt svårt att ta ledigt med bara en vecka kvar till hennes semester.

Vet ni att jag gör en sån här kaffe som på bilden nästan varje dag. En stor latte. Frugan trackar mig och tycker jag är fjollig som står och skummar mjölk! Så var det med den jämställdheten ;)

1 kommentarer:

leapox sa...

Hörrudu... jag tycker bara att du kan passa på att göra te till mig när du ändå håller på och värmer upp mjölk och skummar...