lördag 20 juni 2009

En ny bok att läsa


Är ju med i en bokklubb som serverar en med för det mesta bra foto böcker. Nu sist var det dock en bok om något jag inte är speciellt intresserad av . Tror det var om att fota valar eller nått. Då valde jag i stället en ersättningsbok. Adobe Photoshop CS4 för digitalfotografer av Scott Kelby (ISBN 978-91-636-0948-0). Jag har både CS2,CS3 och LightRoom sedan tidigare av Scott Kelby och de är bra allihopa. Det är böcker som är roliga att både läsa igenom men även att kunna slå upp i då man letar efter något speciellt. Så vill du lära dig Photoshop eller om du redan behärskar det bra, så kan jag varmt rekommendera denna svit av böcker. Bra både för nybörjare och semi proffs. Tror jag betalade strax under 300 för denna bok. Men tänk då på att det är kunskap du köper för en sådan billig peng ;)

1 kommentarer:

Oskar sa...

Nae det var inte det heller. Det vart så när jag tänkte minska bredden lite på inläggen till 700 istället för 800. Men jag tror att jag har ändrat tillbaka till hur det var tidigare men det funkar inte.

Tror också att det bara är något i stilmallen.