måndag 13 april 2009

Spotify någon?

Tänkte lotta ut en spotifyinbjudan nu. Spotify är en av de mest innovativa musiktjänsterna i dag, som streamar ljudet och man laddar altså inte ner något. En inbjudan till reklamvarianten som är gratis får du här. Gillar du den sedan och vill bli av med den lilla reklam som egentligen inte stör, så kan du betala för tjänsten. Skriv att du är intresserad i kommentaren och din e-postadress utan @. Brukar ju inte vara så många som kommenterar på den här bloggen, så risken är ju rätt stor att just du får den ;)


Edit: Utlottningen är slut nu. Grattis till er som kommenterade!

5 kommentarer:

Sebastian Skog sa...

sebastianskoglive.se jagvill ha.

Eva sa...

Jag vill med :D :D :D lliity at hotmail.com Är det bara ett begränsat antal som du får bjuda in?

Emma sa...

Jag vill jätte gärna ha en :D eeloun @ hotmail.com inga mellanrum :P

Pierre Pocs sa...

Jag var så generös att jag delade ut tre stycken. Grattis ni som kommenterade!

Eva: Japp ett begränsat antal på 10 ;)

Eva sa...

WEEEE :D
Man tackar Pierre :D Nu blir det lyssna av här i stora mängder :P
Får väl klassa det som en jäkligt bra present i mitt påskägg :P