söndag 12 april 2009

Databasdriven


Den här helgen har jag byggt stommen till en databasdriven webbplats åt Klimatmontage Scandinavia AB. Funktioner och största delen av layouten är nu klar och det som återstår är att fylla webbplatsen med innehåll. Jag får säkert en lite mer koll på layouten då jag får tag på loggan, då den till stor del styr mycket av hur jag bör placera andra element. Jag har förberett för rätt avancerade funktioner så som forum, e-handel, annonser och skyddade sidor. Då jag inte har en direkt tidspress på mig så ser jag det som en personlig utveckling för min egen del samtidigt. (Jag är ju en html kille egentligen ;)) Ett kul projekt på min fritid helt enkelt.

Tror nog att jag ska tömma skallen på sql, php, och html i kväll genom att sticka ner på stan och äta lite gott och spela biljard med en kompis ;)

3 kommentarer:

leapox sa...

Duktigt! E-handel också?

Pierre Pocs sa...

Nja bara att det är förberett för en massa funktioner i fall att.

Lasse sa...

Ta gärna en titt på www.partyproffsen.se där vi vill göra om vår hemsida, kanske du har ett fräscht förslag? Gig, kalender och foton måste vara enkelt för oss att uppdatera. Strunta i vår logo för nu som kommer att bytas ut men den är svart i sin grund.

Mvh

(Mailen hittar du på den sidan)