lördag 31 januari 2009

Just nu

Skulle fotat här hemma i dag, men motivet dök inte upp. Jaja min migrän börjar precis släppa så det är helt okej ändå att få ta det lite lungt. Har varit ett jäkla flängande runt i det de kallar sjukvården. Nästan tio timmar på akuten för starka värktabletter trotts att jag verkligen bad om att de skulle röntga min nacke som är långt ifrån bra. Sjukintyg hade de inte tid att skriva ut utan hotade med att då kunde jag få sitta några timmar till. Så blev hänvisad till min vårdcentral för att hämta ut mitt intyg där. Fick bara hämta intyget där trotts att jag åter igen bad om att en läkare skulle ge remiss till röntgen. Men NEJ. Min bror som är naprapat ser klart att jag har en kota i nacken som inte sitter normalt och trycker antagligen på en nerv, men det är som att prata med en vägg. Jag har nu dragit det genom jobbet och får gå till en läkare i lung och ro den 5/2 fast i Stockholm. Vilken jävla soppa man ska hålla på med när nacken är trasig och man har jordens migrän.

Ja ja allt är inte skit!
Nu ska jag och Maja ha en myskväll medans mamma ska ner på stan och äta med några kompisar. PopCorn och bolibompa :) Och den här går runt i högtalarna. Det är riktigt bra ;)

0 kommentarer: