lördag 24 januari 2009

Rösta på min bild

Vill ni hjälpa mig att rösta på en bild jag tävlar med i PC för Allas vintefototävling.
Bilden är på Maja när hon sover i pulkan, och är egentligen ingen höjdarbild. Men jag har varit med i den tävlingen förut och det är sällan det är en "höjdarbild" som vinner. Barn verkar vara något som fungerar där tydligen. Sen är deras röstningssystem riktigt dåligt och går lätt att missbruka. Men om ni klickar upp den på länken här och röstar på den så blir jag glad. Och skulle ni känna er riktigt modiga så får ni också skriva i kommentaren här nedan att ni röstat ;) Kan ju vara kul och se hur många röster som kommer från min blogg :D

Klicka här för att rösta.


Har åkt på en förkylning men känner mig bättre i dag än vad jag gjorde i går. Så nu ska vi snart över till grannarna på lite mat och sånt som är bra mot förkylningen ;)

0 kommentarer: