måndag 12 januari 2009

gråtttristtråkigt


Trött, omotiverad och allmänt uttråkad. Vintern är inte min årstid. Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem. Okej om man har semester och får åka skidor eller snöskoter, men nu har allvaret börjat igen. Det är flera gånger jag tänkt att i kväll när jag kommer hem så vill jag ut på promenad och ta lite kort. Men det skulle ju inte fungera även om det fans ett objektiv med bländare
- 11 :( Okej min fru kan säkert tycka att den här årstiden är mysig med allt det gråa, men så är hon ju också en öststatssympatisör som alltid tjatar om att vi skall åka till Berlin. Love you baby ;)

1 kommentarer:

leapox sa...

I know you love me! Jag ser charmen i att gå vinterpromenader - jag går ju dem med dig. Sen detta med Berlin - någon gång måste den staden upplevas! Jag hör det gång på gång!

East and West, North and South - jag gillar allt, baby...