onsdag 26 november 2008

Lips på Xbox 360


Det finns vissa spel jag inte ska förvänta mig att vinna i. LIPS är ett sånt spel. Det är liknande Singstar som har funnits rätt länge till PS. Att sjunga är definitivt inte min grej men riktigt kul vara det. Ja inte förnedringen att förlora med en miljon poäng mot min dotter, utan att yla som en tok :) Köpte det i dag så jag ska tjuvträna lite när ingen hör på i helgen. Lite oväntat att man fick 100 gamerscore bara genom att blädra igenom menyerna i spelet. Undrar vad man då får om man kan sjunga. Jag brukar ofta få lite smått sura miner av min fru att jag alltid har med mig datorn övverallt (och kameran är okej) och döm om min förvåning när hon säger "ska vi inte ta med Xboxet till sälen i nyår?". Inte för att trippa in på några könsroller, men jag misstänker att LIPS är ett tjejspel. Opps nu gjorde jag det i alla fall ;) Var på IKEA också och köpte soffa, fåtölj och fotpall men det får ni se senare. Måste ju ha en skön soffa att ligga i nu när jag är sjukskriven denna vecka ut.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va roligt med LIPS! Det skulle jag också vilja ha! :)
Jag hoppas att ni inte fryser ihjäl där hemma i vintern! Hälsa Kati! :)