söndag 2 november 2008

Ett år senare den här helgen

Så var födelsedagen över och det har varit väldigt lugnt och skönt. Har fått en ny väska, en Tröja, En påse lördagsgodis (som jag tyvärr inte vann något på), presentkort på Stadium och en flaska Koskenkorva. Blev riktigt nöjd med alla presenter :D I går kväll gick Kati och jag och såg på nya Bondfilmen. Den var helt okej, men jag irriterar mig lite på att den hänger ihop med förra filmen. Och nästa film kommer säkert att hänga ihop med den här filmen. Så har ju inte de gamla filmerna varit. Den har inte haft premiär i USA ännu varpå det var strängt förbjudet att ha mobiler och annan teknisk utrustning inne på bion. De hade en kontrollant som gick runt med mörkerkikare och kollade så att ingen filmade. Snacka om paranoja!

I dag har jag förberett tomten (inte den med vitt skägg utan den som huset står på) för vintern. Klippt gräset, plockat undan vattenslangar och tagit in vår vägblomlåda. Nu ska jag vänta ut att Kati kollar klart på Gossip Girl så att jag får spela mitt nya xboxspel Farcry 2 ;)

0 kommentarer: