söndag 20 april 2008

Vårgöra


Jag hjälpte min bror med datorn både hemma och på jobbet. Som tack så bjöd han mig på en recondition av bilen uppe hos MD bilservice i Eskilstuna. Handtvätt både ut och invändigt, matt tvätt, damsugning pluss däckbyte från vinter till sommardäck. Riktigt bra jobb av dem.

Hemma så har Maja och mamma börjat röja på tomten.
Maja tyckte det var kul att flytta på stenar och jord från en plats till en annan. Ja hon har faktiskt gjort mer än mig i trädgård en i år ;). Däremot så ärjag fullt medveten om vad jag har att göra. Bygga en vägg och en grind på altanen. Lägga stenplattor ut till en grind vi inte har ännu. Måla fönstren.

Vidare så var det första gången som Kati nämnde at vi kanske skulle flytta. Då är det bara lite småfix inne kvar, innan vi kan börja leta på alvar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söt sötare sötast! Miss Garden ;)

Anonym sa...

haha....kan inte mer än att hålla överräns med syrran min. Måste vara den sötaste trädgårdsmästaren någonsin!
//Eva