tisdag 20 oktober 2009

Blair Witch Season


Vilken jäkla grådisig dag det varit ute i dag. Denna bild är tagen från min iPhone strax innan sju i morse på väg in till jobbet. Jag tog bilden i farten medan jag gick och dimman gjorde ljuset väldigt häftigt. Snabbt svartvit konverterad och hux flux blev det en sån där "mörk" bild jag gillar så mycket. Jag gillar verkligen såna här typer av bilder och de har inte det minsta av teknisk kvalitet. Bara en känsla.

På jobbet går det framåt sakta men säkert. Men oj så trött jag är när jag kommer hem. Det var länge sedan jag mattat in så här mycket information på så kort tid. Men kul är det. Ja nu börjar den mörka årstiden på alvar, men trixet är att göra det så mysigt som möjligt hemma då. Och jag gillar att vara hemma ;) Som den nörd jag är så har jag kopplat av med samma sak jag gjort de flesta tisdagskvällar några månader nu. Att kolla på teknik live sändningen slashat.se och deltaga i deras livechatt. Gillar man teknik så kan jag varmt rekommendera att kika in där en tisdag. Livevideo sändningen brukar dra igång runt 19:00 men fins även att lyssna på i efterhand som en podradio. Nu är det dock natti natti.

0 kommentarer: