måndag 3 augusti 2009

Semestern

Juni juli var redan historia. Augusti var bara ett barn. (GT) Nu när de flesta börjar återgå till sina jobb så känns det riktigt skönt att ha två veckor kvar på semestern. Den här veckan ska också värmen komma tillbaka och i helgen då Maja fyller år ska bli riktigt varmt. Och det är verkligen semester här nu. Jag softar, redigerar bilder och har i dag och varit och handlat fönsterfärg. Just nu sitter jag i solen och bloggar och väntar på att det ska bli bra glöd i grillen.

I kväll kanske ska jag försöka ta i tur med den nya routern, brandväggen och min ftp server. Har en tanke på att kunna lägga högupplösta bilder som folk får tanka ner i stället för att jag ska bränna bilder på dvd. Man måste ju hålla servicenivån efter priset på jobben ;)

Kanske att det blir ett kvälls dopp i kväll också. Thats all.


1 kommentarer:

Nathalie sa...

Ja dom är så jäkla bra! :D