onsdag 19 augusti 2009

OS X Snow Leopard

Nu har jag beställt det nya operativsystemet OS X Snow Leopard till Min Mac Book Pro för den löjligt billiga summan av 99 kronor. Om man köpt en ny Mac innan den 8 juni och jag köpte ju min den 18 juni så kan man gå med i Apples Up To Date program och få Snow Leopard för 99 kronor. Detta måste man dock göra senast 90 dagar efter inköpet. Har bara hört gott om Snow Leopard. Det utnyttjar 64 bitars teknologin mycket bättre och det frigör även ca 6-10 Gb på hårddisken genom att de optimerat och städat bort onödiga filer. Bara en sån sak. Har ni någonsin hört något sådant om en ny version av Windows, Nä där sväller utrymmet när det kommer ett nytt OS eller en uppgradering.. Ja då är det bara att vänta på ett brev på posten nu. Kanske kommer den samtidigt som min Iphone 3Gs ;)

0 kommentarer: