torsdag 30 juli 2009

shoppat


Oj vad det har bränts pengar i dag. Men på rätt vettiga saker tycker jag. Var runt i Göteborg och impulsshoppade en spikmatta som jag nu legat på i tio minuter. Först gjorde det jäkligt ont, men nu efteråt känns det riktigt skön. Som efter en massage nästan. Vi var till Göteborgs konstmuseum där jag köpte tre stycken riktigt fina fotoböcker. New York fotografen Michael Lesy fotobok Angel´s World med sköna porträtt och bilder av New York. Andra boken är 2wice Dance med riktigt snygga bilder på modern dans och till sist Tony Ward´s fotobok Tableaux Viviants med väldigt provocerande nude art bilder. Avslutningsvis shoppade något jag velat ha rätt länge nu. En svart A2 foto ringpärm där jag tänkte ha mina finaste kort jag tagit. Kommer att bli så jäkla nice att framkalla bilder i A3 :) Thats all for now. Nu ska vi natta Maja och dricka lite rött i den friska Göteborgskvällen.

0 kommentarer: