onsdag 29 juli 2009

Miljöombyte

Nu åker vi till Göteborg för att bara slappa några dagar. Har inte bestämt hur länge vi ska stanna och jag har ingen panik hem. Jag har med mig min lilla Mac Book och tänker redigera bilder när tillfälle ges. Japp det är sådant som jag tycker är kul :) Ska bli så skönt att få lite miljöombyte. Och för att göra en övergång så... har jag också bytt miljö på några bilder jag redigerat. Man får göra vad man kan när man tagit väldigt många bra bilder ur samma serie men på en och samma location. Ha det bra. Ja modellen är Alica kanske jag ska säga och förlåt men jag har varnat för att det kommer bli mycket bilder på henne ett tag framöver här på bloggen. Jag är inte ens halvvägs ner bildmappen och några av mina favoriter från fotningen är kvar. Rätt många av dem faktiskt ;) Ha det bra.



0 kommentarer: