torsdag 9 juli 2009

Fotografering

Det dök upp en fotografering redan nu på Lördag. Vi har spånat på lite rekvisita och teman och det kommer nog bli riktigt skoj och bra bilder. Sen en till fotning nästa helg där temat redan är spikat kommer också bli hur kul som helst. Sen en till på g men inget spikat datum. Riktigt kul att så många tycker det är kul att modella :) När det gäller att leverera så skulle jag verkligen behöva en ny Wacom penna för tushningen. Den jag har är inte kompatibel med nya Mac Book Pro :( Men det är A6 jag gillar att använda och det är ju den billigaste.

Nu under sommaren får jag också besked om jag har kommit in på högskolekursen Fotografi-visuell kommunikation. Hoppas :) Nu är det läggdags för semestern har inte börjat ännu. Natt natt


2 kommentarer:

leapox sa...

Kul att du kom in på kursen!!! :)

Pierre Pocs sa...

Sv: Kati vad då kom in? Här skriver jag bara att jag får besked? Men jag kollade just och och står tydligen som reserv. Hmmm