fredag 31 oktober 2008

Byggt en hemsidemall

Nu har jag byggt en hemsidemall för Tjärbystall som ligger i Laholm. En helt CSS styrd mall så att det blir lättare för dem att fylla med innehåll utan att spräcka layoten. Webbhotellet har egna mallar som ägarna inte riktigt får grepp på, så därav bygger jag en mallsida de kan utgå ifrån.

När det kommer till hemsidor ska ska jag också snart bygga en hemsida för ett Band i Stockholm. Tyvärr har jag inte den blekaste om vilken musik de spelar, så därav kan jag inte i förväg börja planera hur sidan skall se ut. Typen av musik kan ju vara avgörande för hur jag skall göra layouten. Hur som helst ska det bli kul. Föresten så har jag en hemsida till på G när jag tänker efter. Den skall vi diskutera mer om nästa helg har jag för mig. Tror att den skall vara åt en bygg eller riv firma.

Tidigare i dag har jag suttit och jobbat med en smått buggig EpiServer hemsida. Ett bra verktyg egentligen, men någon har strulat till rättigheterna i systemet.

Nu kommer strax UPS med paket till mig :)

0 kommentarer: