lördag 15 mars 2008

Fotomusikcollage typ


Så var melodifestivalen över och om rätt låt vann vet i sjutton, men den duger säkert att skicka utomlands. Jag brukar inte lägga ner allt för mycket engagemang i melodifestivalen, men nu ringde jag och röstade något splittrat på Sibel, Sanna Nielsen och BWO. Okej jag brukar ha svårt för balader och tycker inte heller att de passar i eurovision, men fan Sannas låt var ju riktigt bra. Nog om det.

Just nu är klockan mitt i natten och jag bloggar med Itunes och hörlurar ;) Vad lyssnar jag på för musik? Jag har alltid lyssnat på Reggae och kommer alltid att gilla den musiken, men jag lyssnar på bra musik och ingen speciell musikstil. Bra Svensk musik just nu är Lykke Li, Veronica Maggio, Säkert, Lars Winnerbäck och Vincent. Utländsk rock så är det Foo Fighters, The Gossip, 30 Seconds To Mars och Black Rebel Motorcycle Club. Och ny bra reggae är Gentleman.

Har fotat två coolingar som gillar gruppen Tokio hotel. Därav lite bildbehandling så att låttexten Rescue Me från nämnda grupp är med i bilden. Dessa låtar går på repeat i rummet intill och jag tror att jag börjar bli hjärntvättad då jag kommer på mig själv nynnandes dessa låtar.
// Pierre

0 kommentarer: