måndag 25 februari 2008

Pang du é död

Jag har inte så mycket tid att spela COD4 nu när jag börjat jobba, så det är sent på helgerna jag lirar och klättrar i ranking. Just nu är jag rankad General 52p med ca 50 timmar spelat. Som vanligt så har jag dåligt med riktiga polare att köra lag med, men några nätvänner från Halo brukar logga på då och då. Kör Single, CF och Headquaters för det mesta. Favoritvapnet är en M16A4 med 3 round burst och high rate of fire plus Stoping power. Har också en hyfsad bra k/d ratio på 1.29.

Har du ett xbox med Live så adda mig som LT Pierre Pox. Men som sagt, jag spelar mest på helgerna. Jo jag spelar också lite Gutar Hero 2 med Cassandra (min dotter) och hon har gått om mig på Hard nivån. Medium är kul, men på hard klarar jag mig genom vissa låtar på håret. Vadå bli vuxen? Nu förstår jag inte vad du menar ;) // Pierre

0 kommentarer: