fredag 25 december 2009

Nu flyttar jag bloggen

Nu flyttar jag in min blogg till min egen domän på www.pox.se och passar samtidigt på att byta publiceringssystem och ge bloggen lite ny funktionalitet. Det är fortfarand lite små justeringar, längkningar och layoutfix kvar, men annars så tror jag att jag får med mig det mesta från blogger. Så ha lite tålamod.

Om ni har bokmärkt och följt denna sida så hoppas jag att ni bokmärker nya adressen också.

Det var en hel del att styra om förutom inläggen och alla kommentarer. Men jag kör igång den skarpt på en gång och fixar problemen vartefter de dyker upp. Hojta om det är något som inte fungerar som det ska.

Blogger har varit helt okej, men det börjar bli lite trångt för mig där. Jag vill ha fler funktioner och jag vill ha bloggen på min egen domän. Så Wordpress here I come :)

0 kommentarer: