lördag 19 december 2009

Eskilstuna 091218 22:00-23:00 -13





















I går var jag ute med en kompis och fotade lite kvällsbilder. Det var snorkallt, men gjorde också att ljuset blev väldigt magiskt. Vårt första stopp slutade med att vi kom in bakvägen (genom räls området) till ett privat videoövervakat område med en massa containrar, varpå vi blev bortfösta av en truckförare som påpekade att han sett oss på monitorerna. Haha vad gör man inte för lite fint ljus :) Nästa stopp blev inne i Torshälla och några kort på forsarna för att till slut bege oss in till stan och SJs vagnsgårdar för att avsluta kvällen med bilder nere vid Munktell. Vid det laget kan jag säga att jag inte längre kände mina fötter. Väl hemma blev det ett varmt bad för att återfå färg och känsel. Det var en rolig kväll och det blev några sköning bilder. Jag vet att det är lite fläckar på vissa bilder men det var pyttesmå kristaller i luften och jag fick torka av linsen plus att jag har lite skit på sensorn, men det är inget jag orkar redigera bort just nu.

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Wow.. Vilka bilder.. Kan vara värt att gå över gränsen för bra bilder ;-)

Ha en bra helg.. Mia

SebbeSula.se sa...

håller med Nattmia: Wow ! Så läckert. Gillar hur du använt slutartiden för att få det där mjuka, härliga.