tisdag 2 december 2008

Lite pang pang efter jobbet


När jag kom hem ifrån jobbet i dag så lirade jag lite Call Of Duty 4 med ett lag från Eskilstuna. Nämligen min dotters klasskompisar. Och vilket snack!
-Oj du är ju sämre än Cassies farsa!
-Va är det där Cassies farsa?
- Ja eller hur Pierre?
-Japp jag är Cassies pappa.
-Hur gammal är du?

Hehe rätt kul faktiskt. Är ju uppväxt med en spelkontroll i handen, så har i princip spelat i 25 år mer än dem :) Nja ärligt så var de bättre än mig i flera matcher, så det är ett lag jag skulle kunna vara med i lite oftare.

Blev erbjuden av en kompis från Halmstad att gästspela i deras Halo3 klan någon gång, men jag har lagt av mig på Halo3. Eller jag har spelat för mycket COD så nu i Halo när jag exempelvis ska slå ner någon med geväret så gör jag som i COD. Men då hukar sig snubben i Halo i stället och jag blir ett lätt byte. Så irriterande när vissa rörelser sitter så djupt i ett spel så att man blir dålig på ett annat. Och jag har ju familj och jobb, så det kanske är bäst om jag håller mig till ett spel att vara bra på ;)

0 kommentarer: