fredag 27 juni 2008

Bad Company



Har spelat demon på Xbox live, både single och mutiplayer. I dag köpte jag spelet Battlefield Bad Company och det är helt klart Battlefield där man kan köra alla coola fordon, flyg och båtar :) Sen är det ju svenskproducerat av DICE. Bara en sån sak ;) Ska lira lite i kväll nar jag har nattat Maja och det kommer helt klart att bli mycket multiplayer i sommar. Jag gillar ju Battlefield spelen och av det lilla jag hunnit testa Bad Company så kan jag bara säga PROVA DET. Sen verkar det som om EA-Games kommer ha sjysta sidor med spelarstatistik där man kan se vad man låst upp, hur mycket man dött och hur många man dödat osv. Spelet ser snyggt ut men kanske inte lika snyggt som CoD4. Jag har både ryggskott och nackspärr så kan tyvärr inte lira så jättemycket just nu :((

0 kommentarer: